PUBLICITAT
FLASH
04-11-2003 7:40
El Noia Freixenet jugarà aquesta nit a la pista del Voltregà el seu quart partit de l'OK lliga. Els sadurninencs tornen a sortir de casa després de dues victòries consecutives a l'Ateneu Agrícola contra el Blanes i el Reus, dos rivals de renom. Lluny de la seva pista, però, els penedesencs només van poder empatar a casa del Lleida Llista. Amb dos punts menys que el líder, el FC Barcelona, però també amb un partit menys jugat, els dirigits per Ricard Hernàez visitaran un rival dur i molt lluitador com a local. El Voltregà no destaca en la classificació, però té un punt menys que el Noia, encara que ja hagi jugat 4 jornades.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT