PUBLICITAT
ACCIDENT DE TRÀNSIT
21-02-2018 17:18
La policia local de Vilanova ha enxampat un conductor imprudent, gràcies al rastre de destrosses en vehicles i mobiliari que va deixar. A les 03.18 hores de dissabte passat, la Policia Local va denunciar per un presumpte delicte de danys a la propietat al conductor d'un vehicle que va infringir danys a vehicles i elements de la via pública. La denúncia neix d'un avís d'un conductor que va informar la policia haver estat víctima d'un accident de circulació, després de ser colpejat pel darrera pel conductor denunciat, el qual va fugir sense aturar-se.
La patrulla d'agents que va fer la recerca de l'infractor, per la zona del barri de mar, va observar que hi havia elements del mobiliari urbà arrancats o danyats, com pilones, un senyal de trànsit i un fanal. A més, també van observar danys a tres vehicles estacionats al carrer de Lluís Companys. Gràcies al rastre que va anar deixant els agents van localitzar poc després el cotxe i el seu conductor.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT