DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SOLIDARITAT

Una xocolatada solidària a l’escola Circell de Moja recapta 406 € per a la investigació del càncer infantil


Redacció Olèrdola

19-03-2018 16:15

Els diners es destinen al Laboratori d’Investigació de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona

Una xocolatada solidària a l’escola Circell de Moja recapta 406 € per a la investigació del càncer infantil. Ajuntament d'Olèrdola

La xocolatada solidària convocada divendres a la tarda a l’escola Circell de Moja per a la investigació del càncer infantil va ser tot un èxit de participació i de recaptació. La pràctica totalitat de les famílies de l’escola no es van perdre l’activitat i , al preu de 2€ per persona, es van poder recaptar 406€.

L’activitat arribava a l’escola de Moja per iniciativa de dues mares, que van traslladar la proposta a l’AMPA. Els diners es destinen al Laboratori d’Investigació de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, on es duen a terme projectes pioners en el diagnòstic i tractament del càncer infantil.

L’activitat s’emmarcava dins la commemoració del Dia Internacional del Càncer Infantil i és voluntat de les famílies promotores d’aquesta xocolatada solidària mantenir a Olèrdola amb caràcter anual la commemoració.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.