DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

DROGUES

Detenen un jove de 22 anys amb 700 grams de marihuana a Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

21-03-2018 18:11

Una trucada ciutadana va alertar als agents de la presència d'una furgoneta al carrer del Gas que desprenia una forta olor

Detenen un jove de 22 anys amb 700 grams de marihuana a Vilanova. Policia local de Vilanova

La Policia Local de Vilanova va detenir diumenge a la tarda un jove de 22 anys per un presumpte delicte contra la salut pública, en ser-li intervingudes dues bosses amb 700 grams de marihuana.

Una trucada ciutadana va alertar als agents de la presència d'una furgoneta al carrer del Gas que desprenia una forta olor. Un cop identificat el propietari, els agents van localitzar la droga a l'interior del vehicle.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.