PUBLICITAT
FLASH
10-11-2003 16:20
L'Agrupació de Balls Populars ha donat el tret de sortida aquest cap de setmana passat als actes dels seu 25 aniversari. L'entitat ha preparat un programa d'activitats commemoratives que es perllongaran fins l'octubre del proper any iq ue es van engegar dissabte amb la presentació del cartell del 25 aniversari.
El local de l'Agrupació de Balls Populars acollirà aquest divendres 14 de novembre, a partir de dos quarts de deu del vespre, la representació de l'obra Ninots, del grup de teatre amateur Katharsis Theatre. L'obra, en format café-teatre, ha estat dirigida per Isabel Laso.
L'entitat presentarà també dins del 25 aniversarsi un DVD amb els balls i entremesos locals -gravat durant la darrera festa major a Vilanova-. L'acte es farà dissabte vinent a les set de la tarda i és un original material visual que recull el folklore vilanoví, però també l'essència de la festa major de Vilanova.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT