Vegueria del Penedès

FLASH

Donen el tret de sortida als actes del 25 aniversari de l'Agrupació de Balls Populars


VD

10-11-2003 16:20

Presentació del cartell comemmoratiu. fdg/juanpe

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'Agrupació de Balls Populars ha donat el tret de sortida aquest cap de setmana passat als actes dels seu 25 aniversari. L'entitat ha preparat un programa d'activitats commemoratives que es perllongaran fins l'octubre del proper any iq ue es van engegar dissabte amb la presentació del cartell del 25 aniversari.

El local de l'Agrupació de Balls Populars acollirà aquest divendres 14 de novembre, a partir de dos quarts de deu del vespre, la representació de l'obra Ninots, del grup de teatre amateur Katharsis Theatre. L'obra, en format café-teatre, ha estat dirigida per Isabel Laso.

L'entitat presentarà també dins del 25 aniversarsi un DVD amb els balls i entremesos locals -gravat durant la darrera festa major a Vilanova-. L'acte es farà dissabte vinent a les set de la tarda i és un original material visual que recull el folklore vilanoví, però també l'essència de la festa major de Vilanova.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.