PUBLICITAT
SOPAR DE LA REPÚBLICA
12-04-2018 9:04
La secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya a Vilanova i la Geltrú celebra, el proper divendres 20 d'abril, la VI edició del Sopar de la República. L’acte, que començarà a les 20:30h, enguany serà al Foment Vilanoví. Els republicans encara no han confirmat qui serà el ponent que els acompanyarà en aquesta edició, tot i que esperen poder fer-ho en les properes hores. Tenien confirmada la presència de l’expresidenta del Parlament, Carme Forcadell, però el seu empresonament farà impossible la seva assistència. Aquest fet marcarà profundament l’acte, on des d’ERC aprofitaran per demanar, un cop més, la llibertat dels presos polítics.
Com ja és tradició pels republicans vilanovins, un cop acabat el sopar s’entregaran els VI Premis Ventosa i Roig a una personalitat i —aquest any excepcionalment— dues entitat de la ciutat. Els premiats d’enguany són Maria Carme Barceló, pel seu compromís en la formació de joves crítics en la seva tasca com a professora universitària i la defensa dels valors republicans en la seva etapa com a presidenta de la secció de cultura l’AE Talaia i membre de la Comissió Pro-Monument a Francesc Macià; i l’ANC de Vilanova i la Geltrú i Òmnium Garraf, per la activisme en defensa dels valors democràtics i republicans, i la seva lluita constant per assolir la República Catalana.
Les inscripcions al Sopar de la República, que es poden fer per telèfon o contactant amb la secció local per correu electrònic, resten obertes fins el proper dimecres 18 d’abril.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT