DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Fecsa inverteix 176.000 euros a millorar la línia elèctrica de Cubelles


EL PUNT

13-11-2003 7:31


La companyia elèctrica Fecsa Endesa ha invertit 176.000 euros per renovar una línia elèctrica a Cubelles. Els treballs han permès traslladar un tram de la línia paral·lela a la carretera BV-2115, reduir el nombre de pals de llum i l'impacte visual de la instal·lació, i renovar el centre de transformació i la seva xarxa de baixa tensió. En total, s'han retirat 20 suports metàl·lics i 32 pals de fusta.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.