Vegueria del Penedès

SERVEIS

L'electricitat és el servei pitjor valorat per les llars, segons Competència


ACN Barcelona

04-05-2018 20:49

El principal motiu d'insatisfacció és l'elevat preu seguit de la manca de claredat de les factures i els preus aplicats al subministrament

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'electricitat és el servei pitjor valorat per les llars a l'estat espanyol amb prop d'una de cada cinc -un 19%- insatisfeta amb la qualitat del servei elèctric, segons l'enquesta de llars que realitza periòdicament la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC). El principal motiu d'insatisfacció és l'elevat preu del servei (mal valorat per un 93% dels insatisfets) seguit de la manca de claredat de les factures i dels preus aplicats al subministrament. Són dades del quart trimestre de 2017, període en el qual l'electricitat va tornar a ser el servei que provoca més descontentament entre els enquestats, tal com va passar darrer trimestre de l'any anterior. El segon servei pitjor valorat és el servei de banda ampla fixa (17%) seguit de prop de la televisió de pagament (16%). En ambdós casos, la principal crítica torna a ser l'elevat preu del servei.

El servei de telefonia mòbil és el que rep una valoració menys negativa, amb una insatisfacció del 9%. L'internet mòbil té un 10% de consumidors insatisfets i el gas natural d'un 12%, amb la qual cosa es manté estable en relació al mateix període de l'any anterior.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.