FUTBOL
05-05-2018 10:56
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest passat divendres dia 4 de maig a dos quarts de set de la tarda ha estat un dia històric pel futbol sitgetà, els presidents de l’UE Sitges Jordi Martínez i del CF Suburense Manu Julian, signaven l’acord de fusió en presencia del alcalde de Sitges Miquel Forns, del regidor d’esports Eduard Terrado.
L’acte també contava amb l’assistència del delegat del Garraf Penedès Manel Duran i Francesc Barberà a la sala Barcelona del hotel Melià de Sitges i que contava amb la assistència del ex president de la UE Sitges Ignasi Garrigó, el president d’honor Juan Cruz així com el ex regidor d’esports de l’ajuntament de Sitges Pep Moliné.
PUBLICITAT
PUBLICITAT