DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

RECERCA I DETENCIÓ

L'agredeixen en un baralla a Vilanova i acaba detingut per una ordre judicial pendent


Redacció Vilanova i la Geltrú

23-05-2018 10:39

Segons testimonis, dos homes d'entre 30 i 40 anys haurien agredit al detingut i a una segona persona, de 59 anys, que l'havia intentat ajudar

La rambla de la Pau, cantonada amb el carrer de l'Àncora. Google Maps

La Policia Local va detenir dissabte a la nit un home de 51 anys que tenia una ordre judicial de recerca i detenció. L'home va ser detingut després que aquest fos víctima d'una baralla que es va produir a la rambla de la Pau, cantonada amb el carrer de l'Àncora.

Segons testimonis, dos homes d'entre 30 i 40 anys haurien agredit al detingut i a una segona persona, de 59 anys, que l'havia intentat ajudar. Realitzada la identificació de la víctima, que va haver de rebre atenció mèdica a causa de l'incident, els agents van procedir a la seva detenció, ja que tenia pendent una ordre judicial.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.