DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Localitzen il·lès un boletaire que va passar tota la nit perdut al parc natural del Garraf


EL PUNT

19-11-2003 8:11

L'home, de 60 anys i veí de Sant Pere Molanta, va sortir dilluns a la tarda a buscar bolets a Olesa de Bonesvalls

Uns 40 efectius de la Guàrdia Civil van buscar durant 15 hores el boletaire, que va caure i va perdre el coneixement


Uns 40 efectius de la Guàrdia Civil, en col·laboració amb els bombers, diversos voluntaris, agents municipals d'Olèrdola i la policia local de Begues, van buscar durant 15 hores un home de 60 anys que havia desaparegut al parc natural del Garraf dilluns al vespre. L'home havia sortit a buscar bolets per la zona de l'avenc de l'Esquerrà, a Olesa de Bonesvalls, però va caure i va perdre el coneixement. Finalment el desaparegut, veí de Sant Pere Molanta, va ser localitzat ahir a les onze del matí per uns operaris que conduïen un camió prop d'Avinyonet del Penedès. L'home havia començat a caminar desorientat amb la intenció de trobar la carretera.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.