DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

El Liceo acompanya al Noia al capdavant de l' OK LLiga


Llorenç Mateo

19-11-2003 16:47

El Liceo va guanyar ahir al vespre al Reus Deportiu per 4 a 2 el partit aplaçat corresponent a la segona jornada de l' OK LLIga.

Amb aquesta victòria el conjunt gallec comparteix el liderat de la competició amb el Noia Freixenet, malgrat que a l' equip de la capital del cava li resta jugar un partit contra el LLoret corresponent a la tercera jornada , aplaçat per l' Europeu Júnior de Portugal.

El Liceo es el tercer cop aquesta temporada que juga i guanya al Reus, i en aquesta ocasió ha estat Jordi Bargalló el seu botxí amb dos gols.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.