DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CARNAVAL 2018

Cunit suspèn la Rua de Carnaval d’Estiu


Redacció Cunit

18-07-2018 22:14

S'havia de celebrar aquest dissabte 21 de juliol

La Rua de Carnaval de Cunit prevista de celebrar el dissabte 21 de juliol de 2018  ha estat suspesa. Segons ha informat l'Ajuntament en un comunicat, els motius de l'anul·lació de la festa és la baixa participació registrada en el període de presentació de les corresponents sol·licituds.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.