DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Organitzen una altra plantada popular al Castell d'Olèrdola


EL PUNT

25-11-2003 7:32

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


L'Agrupament Escola Guia Pere II i Santa Maria de Foix, el col·lectiu ecologista Bosc Verd i el GEIF han organitzat una altra plantada popular d'arbres el pròxim 30 de novembre prop del Castell d'Olèrdola. Es tracta d'una iniciativa pensada per recuperar la imatge d'aquella zona abans de l'incendi del mes d'agost passat. En l'acte de diumenge es plantaran alzines i roures perquè, segons els ecologistes, aquests arbres fan uns boscos més frondosos i humits que els de pi i, per tant, són també menys inflamables. A més, aquests arbres rebroten per ells mateixos fins i tot després d'un incendi.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.