DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

La Unió de Consumidors vol un govern d'esquerres


EL PUNT

25-11-2003 7:32


El secretari general de la Unió de Consumdors de Catalunya (UCC), José Miguel Sanz, es va definir ahir a favor d'un govern d'esquerres format per PSC, ERC i ICV-EA a la Generalitat de Catalunya, després d'estudiar els programes electorals sobre consum de les cinc formacions parlamentàries. A més, ha demanat més suport i col·laboració de l'executiu català i la creació d'una xarxa competitiva de juntes arbitrals de consum. Sanz va dir que CiU «pràcticament» no parla de temes relacionats amb consum en el seu programa electoral i que «el Partit Popular té un programa més bo».

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.