DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

L'Ajuntament de Canyelles organitza una xerrada sobre l'osteoporosi


EL PUNT

26-11-2003 7:40

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.


La regidoria de Sanitat i Salut de l'Ajuntament de Canyelles organitza una xerrada sobre la malaltia de l'osteoporosi per al pròxim dia 30 de novembre, a la sala Ecijove, a les dotze del migdia. L'acte serà a càrrec del doctor Carles Saura, que explicarà totes les característiques de la malaltia, i l'assistència és oberta a tot tipus de públic. La conferència està inclosa dins un cicle de xerrades sobre salut que tira endavant el govern municipal.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.