PUBLICITAT
FLASH
28-11-2003 6:31
El ple de l'Ajuntament de l'Arboç va aprovar ahir a la nit l'acceptació de la subvenció concedida pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat per a la construcció de la llar d'infants del municipi, amb un valor de 100.878,75 euros. Aquest nou edifici, les obres dels qual van començar al setembre, donarà servei a 61 nens i nenes. Fins ara, el servei es donava de forma provisional a l'escola Sant Julià amb capacitat per a 45 nens.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT