DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SERVEIS SOCIALS

La policia de Vilanova localitza una dona i els seus cinc fills dormint al carrer perquè havien ocupat el seu pis


Redacció Vilanova i la Geltrú

19-09-2018 8:47

Acabaven d'arribar a la ciutat, no havien pogut entrar al pis que havien llogat perquè aquest estava ocupat i el seu llogater no contestava al telèfon

Els Serveis Socials de Vilanova s'han fet càrrec d'una família que va ser localitzada la matinada de diumenge a dilluns dormint en un banc del carrer. Segons ha informat la policia local, els agents van localitzar a les 02.44 hores una dona i als seus 5 fills, tots menors d’edat, quan eren en un banc de la rambla de Josep Tomàs Ventosa.

La dona, de 41 anys, va explicar als agents que havia arribat a la ciutat per treballar en un establiment de restauració, i que no havia pogut entrar al pis que havia llogat perquè aquest estava ocupat i el seu llogater no contestava al telèfon. L'Ajuntament va facilitar l'allotjament temporal a la família, fins que els Serveis Socials puguin reconduir la seva situació. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.