DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SEGURETAT VIÀRIA

Enxampen un conductor a Vilanova amb una taxa alcohol que quadriplicava el límit permès


Redacció Vilanova i la Geltrú

19-09-2018 8:55

Els agents el van detenir quan el van veure circular a velocitat excessiva

Imatge de la rambla de Lluís Companys de Vilanova. Google Maps

La policia local de Vilanova va enxampar la mitjanit de divendres a dissabte un conductor ebri que circulava amb excès de velocitat pel barri de Mar. A les 00.02 hores, la Policia Local va denunciar per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit al conductor d’un vehicle, de 41 anys, que circulava amb una taxa d’alcohol que gairebé quadruplicava el límit permès. Els agents el van detenir quan el van veure circular a velocitat excessiva per la rambla de Lluís Companys. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.