VIOLÈNCIA MASCLISTA
24-10-2018 9:12
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La policia local de Vilanova va detenir dissabte un home de 45 anys per un presumpte delicte de violència de gènere. Segons ha informat la policia local, els fets van tenir lloc a lles 15.10 hores, quan els agents van ser alertats per una dona que denunciava que la seva exparella l'havia intentat agredir. La víctima es va haver de refugiar a la casa d'un veïna, des d'on va trucar a la policia. Els agents van procedir a localitzar i detenir l'agressor.
Aquesta setmana, la policia local ha detingut un altre home per violència en l'àmbit familiar. Es tracta d'un fill que ha agredit la seva mare al domicili familiar.
PUBLICITAT
PUBLICITAT