Vegueria del Penedès

LIVE’18

Sitges acull el Festival Creative Connexions per promoure els nexes d’unió entre Catalunya i Irlanda


Redacció Sitges

26-10-2018 20:13

Al llarg de quatre dies s’organitzen concerts, dansa, degustacions gastronòmiques locals, lectures de poesia i contes a diferents espais de la vila

Sitges acull el Festival Creative Connexions per promoure els nexes d’unió entre Catalunya i Irlanda. Ajuntament de Sitges

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La sisena edició del Festival d’Arts Creative Connexions porta a Sitges del 25 al 28 d’octubre una àmplia programació per unir la cultura catalana i irlandesa. La principal novetat del certamen que ha arrencat aquest dijous i s’allargarà fins diumenge és l’increment d’activitats culturals com les degustacions gastronòmiques locals. Música, dansa, poesia, tallers i gastronomia centren el cartell del festival, en què participen més de 700 persones, entre les quals hi ha 300 joves músics, dues corals adultes, artistes emergents i consagrats irlandesos i catalans a diferents espais de la vila. Sota el lema Live’18, el certamen s’obre a connexions en directe des de Sitges a través de la pàgina web del festival i de les xarxes socials.

La seu central seran als jardins del Casino Prado, però també hi haurà propostes a altres espais com la Societat Recreativa El Retiro, el Palau Maricel i diferents establiments i carrers de la vila.

Els jardins del Prado acolliran una trobada informal aquest divendres al migdia entre l’alcalde de Sitges, Miquel Forns i l’ambaixadora d’Irlanda, Her Excellency Sile Mc Guire. A la tarda lloc tindrà lloc un dels actes més populars del Festival, la cercavila musical que anirà des de la Fragata fins al Cap de la Vila, a partir de les cinc de la tarda. Altres cites destacables seran els concerts de formacions catalanes i irlandeses com Felip Carbonell & Festival Band, John Sheahan & Michael Howard, Jaume Arnella i Joan Pinós & Djangolé. 

La programació ha arrencat aquest dijous amb l’acte d’inauguració del Festival d’arts catalanoirlandès Creative Connexions a la Galeria Àgora 3 que va comptar amb la presència del regidor de Territori, Sostenibilitat i Habitatge, Jordi Mas.  

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.