DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRA DEL GALL 2018

Carme Ruscalleda, pregonera de la Fira del Gall de Vilafranca


Redacció Vilafranca del Penedès

29-10-2018 14:01

La xef catalana obrirà la tradicional mostra de Gall del Penedès, que tindrà lloc els dies 15 i 16 de desembre

Carme Ruscalleda, pregonera de la Fira del Gall de Vilafranca. Fira del Gall

La xef del Restaurant Sant Pau Carme Ruscalleda serà la pregonera de la Fira del Gall 2018. Reconeguda internacionalment com una de les xefs més innovadores, Ruscalleda donarà el tret de sortida a la fira d’aviram més tradicional de Catalunya. 

Ruscalleda ha tancat aquest cap de setmana el seu prestigiós Restaurant Sant Pau de Sant Pol, que a través de la seva cuina innovadora partint de la cuina tradicional catalana l’ha conduït a ser la primera dona catalana en aconseguir tres estrelles Michelin.

Ara, la xef continuarà vinculada al món de la cuina amb Cuina Estudi, un laboratori d’experimentació culinària, i amb els seus altres dos restaurants, el Sant Pau de Tòquio i el Moments, a Barcelona. En total, sumen set estrelles Michelin, sent Carme Ruscalleda la xef que més estrelles Michelin té.

Amb 354 anys d’història, la Fira del Gall és l’únic espai de Catalunya on viure l’experiència completa de criança i degustació del Gall del Penedès, reconegut amb la Indicació Geogràfica Protegida (IGP).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.