DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

RODALIES

Interrompuda la circulació de la línia R2 Sud de Rodalies per un atropellament a Viladecans


ACN Vilanova i la Geltrú

26-11-2018 8:36

La resta de la línia registra 45 minuts de retard

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

La circulació de la línia R2 Sud de Rodalies està interrompuda des de les 7.55 hores d'aquest dilluns per l'atropellament d'una persona a Viladecans, segons ha informat Renfe. La resta de la línia registra 45 minuts de retard. L'incident ha implicat un tren que ha sortit de Reus a les 6.41 i que es dirigia a Barcelona Estació de França. Els seus viatgers continuaran el seu desplaçament en les properes circulacions. Per minimitzar l'afectació, els trens Regionals i de Llarga Distància circularan desviats per Vilafranca.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.