DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

INCIVISME

Enxampen tres joves fent destrosses a l'estació d'autobusos de Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

12-12-2018 8:38

El vigilant de l'estació de trens va donar la veu d'alarma dilluns a la nit

Estació d'autobusos de Vilanova. Google Maps

La Policia Local de Vilanova va identificar tres joves, un dels quals és menor d'edat, com a presumptes autors d'un delicte contra la propietat aquest dilluns, poc abans de la mitjanit.

Un vigilant de RENFE va requerir la presència dels agents que en aquells moments realitzaven vigilància a la plaça d'Eduard Maristany, per informar que quatre joves havien trencat els vidres de la vitrina dels horaris de la parada d'autobusos.

Gràcies a la descripció facilitada els agents van localitzar tres d'aquests joves a qui se'ls denunciarà per danys i vandalisme a la via pública.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.