Vegueria del Penedès

CAMBRA DE COMERÇ DE TARRAGONA

Cunit participa en un programa sobre com adaptar-se a les noves tendències comercials


Redacció Cunit

07-02-2019 10:07

Les sessions informatives són itinerants i s’adrecen a personal tècnic de Promoció econòmica i empresaris/es. Dimarts vinent es farà a Cunit

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La Cambra de Comerç de Tarragona, amb la col·laboració de la Diputació, organitza un programa per ajudar a diverses poblacions a millorar la promoció econòmica. Els nous models de negoci comercial, físic i online, i els nous hàbits de consum estant produint forts impactes en sector comercial. Aquesta iniciativa va adreçada principalment a poblacions turístiques, on els establiments comercials han d’adequar la seva activitat a dos períodes de venda molt diferenciats entre la temporada turística i la resta de l’any. En aquest programa hi participen els municipis de Cunit, Salou, Torredembarra, Altafulla i Roda de Barà.

Aquest projecte consisteix en un intercanvi d’experiències, que pretén fomentar el coneixement sobre les diferents activitats i campanyes comercials que porten a terme els diferents municipis turístics al llarg de l’any. D’aquesta manera, les trobades seran itineriants i hi participaran personal tècnic de Promoció econòmica dels diversos ajuntaments i empresaris/es. Després d’una primera trobada a Salou, dimarts 12 de febrer al matí, la jornada tindrà lloc a Cunit. Es preveu una sessió teòrica d’intercanvi i un tomb pels comerços del Nucli Antic del municipi.

Les conclusions de la primera trobada celebrada a Salou, dimarts 5 de febrer, ha incidit sobre la necessitat de trobar nous models de negoci comercials per al segle XXI en els municipis turístics, on es destaca que l’any 2020 l’experiència de compra generada en el client serà el distintiu més important que els comerços hauran de tenir en compte, inclús per damunt de l’assortiment, del producte o del preu. De manera, que el projecte pilot pretén que en les programacions d’activitats i campanyes en què participi el comerç del municipi, es tinguin en compte les noves tendències que està afrontant el sector per tal que puguin adaptar-se millor a la era omnicanal.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.