Vegueria del Penedès

REMODELACIÓ

Comencen les obres de reurbanització del carrer de l'Estació, a La Granada


Redacció La Granada

07-02-2019 10:40

El cost total de l’obra és de quasi 1,2 milions d’euros, està previst que tingui una durada d’onze mesos

Comencen les obres de reurbanització del carrer de l'Estació, a La Granada. Ajuntament de La Granada

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest dilluns 11 de febrer començaran les obres de reurbanització del carrer de l’Estació, la via de circulació principal de la Granada, en el tram comprès entre el Celler Cooperatiu i la plaça de la Font.

El cost total de l’obra és de quasi 1,2 milions d’euros, està previst que tingui una durada d’onze mesos, comprèn també els carrers Doctor Cuscó i Sant Cristòfol i comportarà la creació de la plaça de l’Ajuntament on actualment hi ha el pati de l’edifici. El projecte ha estat dissenyat per l’arquitecte Joan Miró Miret.

En la primera fase que comença dilluns, els treballs se centraran en la vorera de les cases amb números parells del carrer de l’Estació (l’oposada a l’Ajuntament) i es prohibirà la circulació de vehicles tot i que hi haurà un carril restringit i aparcament pels veïns.

El trànsit es desviarà per l’Avinguda de Catalunya, les parades de bus de la plaça de la Font i el Celler Cooperatiu quedaran anul·lades i se n’establirà una de nova provisional a la plaça de la Torre. 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.