20-02-2019 20:32
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
També en aquesta ocasió les gimnastes del C.G. Vilanova han aconseguit fer podi, concretament dos ors i una plata que les gimnastes intentaran revalidar en la 2a. fase que serà en quatre setmanes aproximadament.
En categoria Escolars EP. Inés Tobarra aconsegueix la 1a. posició i Anna Giralt la 2a, Maria Moreno amb la 7a. i Diana Pérez amb la 12a., aquests bons resultats a la classificació individual general absoluta permet a l'equip escolar EP. fer-se amb l'Or a la classificació general per equips.
En categoria Escolar CG. Natasha Kraven és 18a entre 81 gimnastes i Mariona Martín 28a. competint entre un total de 110 gimnastes a la classificació individual general.
En categoria Escolars B4P. l'equip format per L.G., Noa Bautista, Júlia Fuentes i Alba Almirall aconsegueix la 7a. plaça de 24 equips.
En categoria Escolars B4G. Adriana Genís va ser 21a. Berta Figuerola 37a i Aran Coll 40a. en la classificació individual d'entre 106 gimnastes.
En categoria Escolars B3. l'equip format per Gisela Calvo, Laia Ruiz de Castañeda, Olalla Gutiérrez i Nayara Paulos es queden a portes del podi amb una 4a. plaça per equips.
En aquesta mateixa categoria cal destacar la participació de Martina Mato que s'ha classificat en una merescuda 6a. posició a la classificació individual general absoluta.
Les gimnastes d'aquestes categories i les seves entrenadores Lidia Castillejo i Esther Almarcha segueixen treballant per aconseguir més èxits pel C.G. Vilanova en les properes competicions de la Temporada.
PUBLICITAT
PUBLICITAT