DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MAS JOLIU

Un sabotatge al pantà del Foix provoca una fuita d'aigua i danys a diversos immobles


Redacció Vilanova i la Geltrú

04-04-2019 8:16

Algú, de manera intencionada, hauria obert les comportes perquè sortís l'aigua a la zona de Mas Palau

Els Bombers van sol·licitar la col·laboració de la Policia Local aquest dimarts de matinada per intervenir en una important fuita d'aigua a la zona de Mas Joliu. Segons fontss policials, els agents desplaçats a la zona comproven que l'aigua, procedent de sistema de rec del pantà de Foix, havia provocat danys a diversos immobles, un dels quals tenia el pàrquing totalment inundat.

Segons els responsables de la Comunitat de regants del Pantà de Foix la fuita hauria estat provocada presumptament per una acció de sabotatge a la zona de Mas Palau on algú, de manera intencionada, hauria obert les comportes perquè sortís l'aigua. Un cop es van tancar les comportes els Bombers van poder acabar de treure tota l'aigua que havia afectat els diferents habitatges.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.