DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SISENA EDICIÓ

Jaume Ràfols i Isidre Ros (a títol pòstum) rebran els premis Castell de Subirats


Redacció Subirats

29-04-2019 Última revisió: 30-04-2019 11:08

Els premis volen donar rellevància a la recuperació i posada en valor de la cultura local, fomentant així la conscienciació del valor que té el segell o la marca “Subirats”

Jaume Ràfols i Isidre Ros, a títol pòstum rebran els premis Castell de Subirats. EIX

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L’Ajuntament de Subirats lliura aquest diumenge els sisens Premis Castell de Subirats, uns guardons que neixen l’any 2014 amb la voluntat de reconèixer les persones, col·lectius, entitats i societats que es distingeixen pels seus triomfs, aportacions a la vida col·lectiva o que traspassen amb el seu bon treball les fronteres locals, així com aquells que divulguen el nom, la història i la vida del municipi. Aquests premis serveixen alhora per donar rellevància a la recuperació i posada en valor de la cultura local, fomentant així la conscienciació del valor que té el segell o la marca “Subirats”.

L’acte, que es durà a terme el 5 de maig a les 18.30 h a la plaça de l’Ajuntament de Sant Pau d’Ordal, s’iniciarà amb l’actuació musical de Jaume Arnella. A la mitja part es farà el lliurament dels Premis Castell de Subirats que enguany són per a Isidre Ros Soler, a títol pòstum, per la seva contribució al món associatiu cultural i a la recuperació del folklore popular al nucli d'Ordal, al municipi de Subirats i a la comarca; i per a Jaume Ràfols Fontanals, alcalde de Subirats i a tot el consistori elegit democràticament el dia 3 d'abril de 1979 després de 40 anys de règim feixista.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.