SETMANA SANTA 2019
29-04-2019 17:59
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El local de l’Associació de Comerç del Foix de Santa Margarida i els Monjos ha acollit avui el sorteig del premi especial de la Campanya de la Mona que impulsa aquesta entitat. L’acte ha tingut la presència de l’alcaldessa i regidora de Comerç, Imma Ferret, membres de la junta del Comerç del Foix i els participants convocats, que han assistit al sorteig del premi especial de la Campanya de la Mona de Comerç del Foix 2019.
El premi especial, que consisteix en un talonari de productes i serveis de l’associació valorat en 1.000€, ha estat per a la veïna dels Monjos Joana Farigola i l’establiment que l’ha donat és el Forn Carbonell, de l’avinguda Catalunya.
El talonari amb els premi de l’associació de Comerç del Foix s’ha lliurat després del sorteig amb la presència de la guanyadora.
D’altra banda, el 18 d’abril passat es va fer el lliurament de les mones de Pasqua que van regalar les pastisseries i fleques del poble implicades en la tradicional campanya: Fleca J. Carbonell, Forn 4 Barres, Fons de pa Esplugas, Forn Valls i Forn la Cova. Els guanyadors de les mones van rebre el seu premi i d’entre tots ells n’ha sortit la guanyadora del premi especial.
PUBLICITAT
PUBLICITAT