PUBLICITAT
RODALIES
29-04-2019 21:24
La circulació de trens Rodalies de l’R2 Sud i Regionals del corredor de la costa acumula 20 minuts de retard aquest dilluns a la tarda perquè un comboi ha xocat contra un carro de la compra abandonat a les vies prop de l’estació de Vilanova i la Geltrú. Segons ha informat Renfe, el tren ha patit desperfectes mecànics després de topar contra l’objecte que havien abandonat uns vàndals. Els fets han passat a les 18.20 h i el comboi no ha pogut continuar la marxa. Els viatgers del tren afectat han estat transbordats a un altre comboi que s’ha situat en paral•lel. Es dona la circumstància que l’estació de Vilanova i la Geltrú és una de les que més actes vandàlics acumula a Catalunya.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT