DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CAMINS ESCOLARS

Comunicat sobre la seguretat al camí escolar del CEIP Canigó


AFA CEIP Canigó Vilanova i la Geltrú

01-05-2019 20:27

Després d'esperar dos anys, ara l' Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha cancel.lat dues vegades consecutives la reunió per presentar el projecte

Comunicat sobre la seguretat al camí escolar del CEIP Canigó. EIX

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Fa dos anys que la comissió camins escolars del Canigó demana millores en la seguretat i accessibilitat del camí que els nens i nenes de l'escola fan cada día, com ara:

-Ampliar el temps dels semàfors de la carretera i la cruïlla de la Cotesua per poder creuar amb seguretat, i ampliar el refugi al mig de la carretera.

-Millorar la seguretat als passos de vianants al voltant de l'escola i fer les rampes que falten.

-Ampliar l'espai a l'entrada per on caminen i esperen les famílies del Canigó i El Drac i posar-ne algun banc per seure.

-Tornar a tenir el policia de barri que ens han tret, a TOTES les entrades i sortides de l'escola.

Us volem informar que, després d'esperar dos anys, ara l' Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha cancel.lat  dues vegades consecutives la reunió per presentar el projecte.

Malgrat tot, seguirem insistint per millorar el nostre camí a l'escola, per fer-lo més segur i sostenible, com s'ha fet ja a altres escoles en el darrer any (Arjau, Sant Jordi i Cossetània).

Necessitem el suport i complicitat de tota la comunitat educativa per aconseguir-ho! ✊🏼

Seguirem informant.

Comissió Camins Escolars
AFA CEIP Canigó

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.