PUBLICITAT
PLE MUNICIPAL
07-05-2019 18:13
El Ple municipal va aprovar ahir per unanimitat el Pla d'Acció per l'energia sostenible i el clima. Aquest Pla suposarà una inversió en els pressupostos municipals fins a l'any 2030 de 16 milions d'euros per implementar accions que han de portar a una reducció del 40% de les emissions d'efecte hivernacle a la ciutat.
El regidor de Medi Ambient, Francesc Xavier Serra, va explicar que el Pla estableix una sèrie d'objectius i que "es crea una comissió de seguiment que tindrà les funcions d'un òrgan assessor".
La regidora no adscrita Carmen Reina va mostrar-se favorable al Pla, que "és necessari per crear un debat a la ciutat", i va apostar perquè la lluita contra el canvi climàtic sigui "una lluita que compartim totes les persones".
Per Jaume Marsé, regidor de la CUP, el Pla és una bona eina, "sempre que es garanteixi la participació de totes les persones". Marsé es va mostrar satisfet pel fet que s'hagi creat una comissió de seguiment i també perquè el document es portés primer al Consell Municipal del Medi Ambient.
Per part del PSC, Gerard Llobet va destacar que "som de les primeres ciutats que tenim aquest Pla, suposa una fita important". El regidor socialista va apostar perquè el document "sigui una eina important en els estudis del Pla General, que el nostre planejament incorpori tots aquests temes".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT