PUBLICITAT
ELECCIONS MUNICIPALS
23-05-2019 11:22
En aquesta ocasió amb Junts per Olivella. Ho fa de la mà d'un equip renovat, format per veïns i veïnes del municipi, implicats amb els diferents moviments del mateix i molt complet a nivell professional.
Aquest equip s'ha cohesionat per tal de fer un programa que recull totes les necessitats que presenta Olivella, fent propostes que puguin beneficiar a tots els veïns. Aquest programa està publicat en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès) i es pot consultar al web www.juntsperolivella.wordpress.com.
Els passats diumenges, 12 i 19 de Maig, el Jaume i el seu equip van portar a terme uns actes on van presentar algunes de les propostes del seu programa i van compartir amb els veïns assistents els dubtes i les inquietuds que aquests poguessin presentar, fent també un repàs de les accions realitzades durant aquests últims quatre anys al capdavant de l'equip de govern.
Aquest divendres 24 de maig a partir de les 17:00 hores, tot l'equip de Junts per Olivella, té una nova ocasió per compartir amb els veïns el fi de campanya, oferint al seu local un taller de pintacares i berenar pels nens, i acabant amb un sopar i música en viu a la Plaça Catalunya
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT