PUBLICITAT
MÚSICA ANTIGA
30-05-2019 15:25
Els dies 7, 8 i 9 de juny de 2019, al castell de la Geltrú, tornen les Serenates a la Geltrú. Aquest veterà cicle de música antiga i de petit format es concentra aquest any en un únic cap de setmana.
El segon cap de setmana de juny Vox Harmonica, Limnos Quartet i Nikola Tanaskovic presentaran les seves propostes musicals en un ambient inigualable, com és el pati del Castell de la Geltrú.
El divendres 7 de juny, a les 22 h, la formació Vox Harmonica, un ensemble vocal per a la interpretació de la música antiga dels segles XVI i XVII, format per Anaïs Oliveras, soprano; Eulàlia Fantova, soprano; Mariona Llobera, soprano; Matthew Thomson, tenor; Antonio Fajardo, baix i Edwin García, tiorba, oferirà Club Monteverdi, un espectacle musical que porta l'obra del geni de Cremona cap a una estètica i temàtica totalment contemporània.
El dissabte 8 de juny de 2019, a les 22 h, també al pati del Castell, el quartet de saxos Limnos Quartet interpretarà el concert El so del quartet de saxos. Gemma Torralbo, saxo soprano; Esther Sabaté, saxo alto; Elena León, saxo tenor i Núria Brull, saxo baríton, faran un recorregut a través diferents èpoques, estils, colors i textures per descobrir tot allò que la formació de quartet de saxos pot oferir. Interpretaran des de peces representatives de l'escola tradicional del saxòfon a transcripcions d'obres originals per a altres formacions, passant per un ampli ventall d'obres de compositors actuals.
I per tancar l'edició del 2019, el diumenge 9 de juny, a les 12.30 h, també al pati del Castell, Nikola Tanaskovic, acordió, oferirà En contraste. Considerat com un dels joves acordionistes més prometedors de l'escena musical internacional, Tanaskovic crearà un joc entre dues èpoques a priori ben allunyades entre si: obres del segle XVIII s'alternen i dialoguen amb obres d'autoria contemporània. Aquesta proposta convida a prendre consciència de la comunicabilitat de l'art i les desiguals visions de l'ésser humà.
Les entrades dels tres concerts es podran adquirir una hora abans de cada actuació al Castell de la Geltrú, a un preu de 10 € per concert, o un abonament de 20 € pels tres concerts.
Aquest cicle de música està organitzat per Joventuts Musicals de Vilanova i la Geltrú, Joventuts Musicals de Catalunya i l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. I compta amb la col·laboració de l'Escola de Música Freqüències i el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT