DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FESTA MAJOR 2020

Obert el termini per presentar candidatures per ser paborde o pabordessa de la Festa Major 2020


Redacció Vilanova i la Geltrú

08-06-2019 8:56

La Pabordia està formada per representants de les entitats de les cercaviles, de les entitats culturals, la ciutadania a títol individual i proposats des de l'ajuntament

Obert el termini per presentar candidatures per ser paborde o pabordessa de la Festa Major 2020. Ajuntament de Vilanova

La ciutadania de Vilanova i la Geltrú interessada en organitzar la Festa Major de 2020 ja pot presentar la seva candidatura per ser pabordessa o paborde. Del 6 al 20 de juny s'obre la presentació de candidatures mitjançant la web www.vilanova.cat, o a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

L'equip de 7 persones que organitzarà la Festa l'any vinent estarà integrat per 2 membres escollits per les entitats i associacions participants a les cercaviles, 2 membres escollits entre les candidatures presentades per les entitats culturals, 1 membre escollit per l'Ajuntament entre les candidatures presentades per la ciutadania i 2 membres proposats per l'Ajuntament. La proposta haurà de ser aprovada en sessió plenària.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.