DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FESTA MAJOR 2019

Els administradors de Santa Anna porten la festa major a les escoles del Vendrell


Redacció El Vendrell

11-06-2019 12:02

Amb la col·laboració de la mestra i especialista de música Anna Ibarz, es va proposar un projecte als mestres de música de les escoles del Vendrell

Els administradors de Santa Anna amb l'afany que la Festa Major es treballi a les escoles de primària de la forma més vivencial possible, gràcies a la predisposició de la mestra i especialista de Música Anna Ibarz, es va proposar un projecte als mestres de música de les escoles del Vendrell.

Els alumnes de 3r i 4t de primària de les escoles Pau Casals (Mestre: Àngels López), Àngel Guimerà (Mestre: David Ibarz), Teresina Martorell (Mestre: Sara Cuscó), Sagrat Cor (Mestre: Albert Figueres) i Àngels Garriga (Mestre: Anna Ibarz) han treballat  aquest projecte per reproduir, a petita escala, un dia de Festa Major.

El  dijous 13 de Juny, de 10 h a 12 h, a la plaça del Tívoli, l'alumnat durà a terme una representació dels següents elements:

- Repic de campanes

- Pregó inaugural

- Ball de Bastons

- Ball de Valencians

- Versos dels Diables

- Sardanes

- Encesa del campanar

- Concert de cant coral

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.