DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Canvi d’escenari del Caramel, que enguany fa trenta anys


VD/SIRC

23-02-2004 12:47

Tota mena de personatges es van donar cita a la Plaça del Mercat. fdg/carles castro
Aquest acte s’havia celebrat tradicionalment a la Plaça Cristòfor Rovira, però després de les queixes dels veïns per l’estat de brutícia en què quedava la plaça després de la celebració d’aquest acte i de les comparses infantils, des de l’organització es va decidir traslladar el carnaval infantil a la Plaça del Mercat. Des de les cinc de la tarda, l’orquestra Aquarium va fer ballar els infants i els pares al ritme de cançons típicament carnavalesques, com ara la samba Carnaval. En el seu repertori, però, no hi van faltar tampoc les melodies de moda, i clàssics com el Joan Petit, el buggie-buggie i el Turuta.

L’Estquirot Teatre es va encarregar de l’elaboració de la recepta màgica del Caramel, que enguany arriba al seu trentè aniversari. Els cuiners van anar ficant a l’Olla gegantina molt de sucre, aigua i les essències de diversos sabors i colors. No hi van faltar ingredients típicament vilanovins, com ara la merenga, l’arengada o l’escarola. Després de molt remenar i del temps adient de cocció, va fer la seva aparició el tan esperat Caramel. El Rei del carnaval dels menuts va dirigir-se als assistents a la plaça per inaugurar el seu mandat del 2004. Després el rei va pujar al seu vehicle peculiar, una espècie de tricicle gegant, i des d’allà va enfilar cap a la Rambla Principal, pels volts de dos quarts de set de la tarda, i va encetar, així, el cercavila infantil.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.