PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
23-02-2004 19:35
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El 25 de febrer de 1994 el CCCB va obrir per primera vegada les seves portes al públic. Al cap de deu anys, volem celebrar el nostre desè aniversari amb la ciutadania en un cap de setmana de portes obertes. Dues jornades per compartir amb tots els amics i les amigues que hem fet durant aquests anys. Volem celebrar que hem recorregut un bon tram de camí, que hem anat deixant fites, que hi ha imatges, sons, veus, idees, art i pensament que han esdevingut les petjades daquest camí.
El dissabte 28 i el diumenge 29 de febrer, convidem els ciutadans a visitar el CCCB amb entrada lliure. Hi podreu veure les exposicions en curs: Bamako03. Fotografia africana contemporània i El salvatge europeu. Així com una producció audiovisual que commemora els deus anys del CCCB.
Exposicions
Bamako. Fotografia africana contemporània
200 fotografies captades per 20 artistes africans. Una nova aproximació a la vitalitat creativa de lÀfrica lluny dels tòpics.
El salvatge europeu
Un recorregut per la representació iconogràfica de la figura del salvatge europeu a través de lart: Ribera, Goya i Buñuel; Dürer, Mantegna i Bocklin; Salvatore Rosa, Gustave Moreau i Cindy Sherman; Swift, la fàbrica Marvel i George F. Watts... Com també en totes les seves accepcions: sàtirs i centaures, ermitans i silvestres, bruixes i yahoos, homes elefant i dones barbudes o herois populars com Tarzan i la Dona Pantera.
Producció audiovisual
El vestíbul principal del CCCB acull una producció audiovisual formada per deu vídeos que reflecteixen la intensa i extensa programació que defineix els deu primers anys del nostre centre en una síntesi de cinc minuts per any.
La matriu conceptual està inspirada en el procés informàtic de la desfragmentació. Una metàfora adequada per sintetitzar les exposicions, les activitats, les conferències, els festivals, els seminaris, etc., que han tingut lloc en la primera dècada del CCCB. El resultat nés la creació duna memòria visual que recrea, ordena i unifica la vocació multidisciplinària i lobertura cultural que caracteritza el projecte.
Instal·lació sonora
I al WC de la planta 2, la instal·lació sonora Secrets de boudoir, a càrrec de lOrquestra del Caos.
Horari del CCCB
Dissabte 28 de febrer: d11 a 20 hores
Diumenge 29 de febrer: d11 a 19 hores
Entrada lliure
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT