DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SETENA EDICIÓ

La Xarel·lada de Cunit exhaureix els tiquets per primera vegada


Redacció Cunit

03-07-2019 19:06

El grup ‘Els bocamolls’ va posar el punt i final a la festa del xarel·lo amb un concert fins a mitjanit

La Xarel·lada de Cunit exhaureix els tiquets per primera vegada. Ajuntament de Cunit

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La setena edició de la Xarel·lada de Cunit celebrada el passat 29 de juny va exhaurir, per primera vegada, tots els tiquets que s’havien posat a la venda.

En total, van ser 300 persones que van gaudir del tast de gastronomia local oferta pels restauradors (L’Arrosseria, Ronsito, Hotel Restaurante Adia y Bar Travesas – Casa Carmiña), del xarel·lo dels cellers (Castellroig, Esteve i Gibert, Costador Terroirs Mediterranis, Finca Viladellops, Heredat Montrubi, Jané Ventura, Finca Mas Perdut, Loxarel, Mas Candí I Vinyes 7 pams) i també dels postres ofert per la Pastisseria Casas del municipi.

A banda, els cellers van reposar vi a 80 persones, la pastisseria 30 postres més i els restaurants 100 tapes.

El grup ‘Els bocamolls’ van posar el punt i final a la festa del xarel·lo amb un concert fins a mitjanit.

El regidor de Turisme i Patrimoni, Jaume Casañas, ha volgut felicitar i agraïr a tots els restauradors locals i cellers participants “la seva aposta per oferir un espai on es promocionen els productes del Penedès Marítim a tocar del mar, en un escenari tan privilegiat com és el que tenim a Cunit”.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.