HOQUEI PATINS FEMENI
14-07-2019 Última revisió: 15-07-2019 14:23
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Selecció Espanyola sènior femenina s’ha proclamat aquest migdia Campiona del Món d’hoquei patins categoria femenina, en derrotar a Argentina per 5 gols a 8 en el partit final de la competició, disputat en el palau Blaugrana de Barcelona dins dels World Roller Games que al llarg de dues setmanes s’han celebrat a la capital catalana.
Partit excel·lent i emocionant en que les dues formacions han anat obertament a l’atac, i en el que les espanyoles sempre han anat per endavant en el marcador, però les argentines han respost marcant a continuació. Aquesta situació s’ha trencat a manca de cinc minuts pel final, quan amb avantatge hispana d’un gol Sanjurjo ha transformat la falta directa acumulativa i poc desprès ha tornat a marcar quan Argentina anava accelerada per retallar diferències.
Al final els tres gols de diferència han estat insalvables i Espanya aconsegueix el seu tercer títol consecutiu. Destacar que la catalana Maria Díez s’ha acomiadat de la selecció desprès de molts anys com a membre de la mateixa.
Xile amb José Querido com entrenador ha aconseguit el bronze en derrotar a Itàlia per 3 gols a 0.
PUBLICITAT
PUBLICITAT