HOQUEI PATINS
14-07-2019 Última revisió: 15-07-2019 14:26
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
En el partit pel tercer i quart lloc la Selecció Espanyola ha golejat a la de França per 5 gols a 0, en un partit plàcid i sense història dels homes d'A. Dominguez que en el descans ja guanyaven per un còmode 4 a 0. Alabart, Roca, Casanovas, Adroher i Pérez han estat els golejadors .
En el partit final entre Portugal i Argentina ha estat un clàssic amb dos estils de joc diferents, i el marcador no s’ha mogut ni en el temps reglamentari ni n les dues pròrrogues, malgrat les diferents oportunitats a bola aturada per ambdues formacions. La loteria dels penals ha donat el triomf i títol a Portugal per 2 a 1. Destacar la gran actuació dels dos porters i en especial el de Portugal Guirao.
La localitat de San Juan acollirà l’hoquei patins dels propers World Skater Games el 2011.
PUBLICITAT
PUBLICITAT