PUBLICITAT
27-02-2004 12:57
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Dimecres, mentre hi treballaven els operaris de l'empresa constructora, ja es va produir una primera esllavissada a la banda del carrer Providència, però el mur de contenció va impedir que s'esfondrés.
Tanmateix, a la part de les obres que toquen al carrer del Correu encara els manca aquest reforç i dijous a la nit va cedir arrossegant la vorera i part de la calçada. Com a conseqüència, es va trencar la canonada de l'aigua que passa per allà, la qual cosa també va provocar restriccions d'aigua. Des de l'empresa constructora s'afirma que va ser una gran sort que la del gas aguantés i no es partís, ja que la fuita de gas hagués complicat més les tasques de reconstrucció.
La principal causa de l'esllavissament, segons la constructora, han estat les fortes pluges que van caure a començaments de setmana. Asseguren que l'aigua es va colar per les esquerdes que presenta la carretera i va provocar que la terra cedís. L'Ajuntament, per la seva banda, ha explicat que el terreny sobre el qual s'estan fent aquestes obres és molt sensible a la pluja i que les esquerdes a l'asfalt no es duen a un possible malestat, sinó que responen a les rases de canalització que s'hi van fer.
Les obres de construcció de l'edifici, que estaven en fase d'excavació, encara no tenien fet l'encofrat de formigó que ha d'aguantar l'estructura de l'edifici, i estaran aturades fins que s'acabi de construir aquest mur. De moment, i per raons de seguretat, la policia local ha tallat el trànsit des de la plaça de les casernes fins a la zona afectada. Aquest tall podria durar tota la setmana.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT