DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ESTIU 2019

En estat crític un banyista que ha patit una aturada cardíaca a Cubelles


Redacció Cubelles

29-07-2019 9:24

L'home de 48 anys va ser traslladat diumenge a la tarda en helicòpter al’Hospital de Bellvitge en estat crític

Un banyista de 48 anys ha patit aquest diumenge una aturada cardiorespiratòria a la platja de Cubelles. Va ser traslladat en helicòpter  al’Hospital de Bellvitge en estat crític després de ser rescatat de dins de la platja de La Mota. La ràpida actuació del servei de socorrisme, Policia Local, SEM i Guàrdia Civil han permès estabilitzar l'home.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.