JUDO
31-07-2019 16:54
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La directora i entrenadora de l’Escola de Judo Vilafranca, Veronica Pujalte, va participar en categoria F2, -63kg i es va proclamar campiona d’Europa.
Veronica, en una lliga de 5 judoques, comença la competició, amb molts nervis i amb molta pressió, perdent davant la Francesa Perrin Severine, per un wazari,(mínima puntuació) bronze en el Campionat del món del 2018, però seguidament i amb un judo espectacular, comença la seva competició ascendent, fent un judo espectacular a nivell tècnic i físic i amb un estat anímic de confiança i seguretat comença el següent combat guanyant a l‘anglesa Chraniuk Samantha per ippon, màxima puntuació i actual sots-campiona del món, segueix aixi amb la Ukraniana Mykhalenych, Olen guanyant també per la màxima puntuació, ippon, i fa l’última combat amb la finlandesa Lari Loredana guanyant també per la màxima puntuació, quedant empatada a victòries amb la francesa Perrin, per punts, Pujalte es proclamava Campiona d’Europa de Judo en la seva categoria.
Per l´Escola de Judo Vilafranca i després de tenir a les files del club, medalles nacionals i medalles en Copes d’Europa, és una fita històrica aconseguir un Or en un Campionat d´Europa, ja que mai en la historia del club s’havia participat en un esdeveniment d’aquest nivell, així doncs Veronica Pujalte primera penedesenca en aconseguir un Or en un Campionat d’Europa de Judo.
PUBLICITAT
PUBLICITAT