DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

COS NACIONAL DE POLICIA

Detenen a Vilafranca el presumpte autor d’un homicidi ocorregut a Madrid l'abril passat


ACN Vilafranca del Penedès

07-08-2019 10:48

Se l'acusa d'haver disparat dos trets a un home a la porta d'un local d'oci nocturn

Cos Nacional de Policia. Cos Nacional de Policia

La policia espanyola ha detingut a Vilafranca del Penedès un home com a presumpte autor d’un homicidi ocorregut a Madrid fa quatre mesos. Els agents l’han arrestat en el marc d’un control rutinari a la capital de l’Alt Penedès. Els fets van tenir lloc el 14 d’abril en un local d’oci nocturn del districte Latina de Madrid, on l’individu hauria disparat dos trets a un home que va morir dies després a l’hospital on estava ingressat. La investigació policial va assenyalar l’ara detingut com a principal sospitós, el qual és membre de la banda llatina Dominican Don’t Play. Fins ara ha estat en parador desconegut.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.