POLICIA LOCAL
12-09-2019 8:40
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Policia Local va detenir la passada setmaan dos homes per dos presumptes delictes de violència de gènere. La primera detenció es va produir la tarda del divendres dia 6 al carrer de Josep Coroleu. Es tracta d'un home que havia agredit la seva parella durant una discussió dins el seu domicili, provocant-li ferides a les mans. Segons l'atestat policial, el detingut va fugir de casa en veure que s'acostava el vehicle policial, però va ser localitzat pot després per una patrulla. La víctima, que es va negar a identificar i denunciar el seu agressor, va ser atesa a l'hospital de Sant Antoni.
La segona detenció es va produir la matinada del dissabte dia 7, en un domicili de l'avinguda de Jaume Balmes. Es tracta d'un home que havia estat denunciat hores abans per la seva parella per un presumpte delicte de violència de gènere, i estava intentant accedint al domicili de la seva víctima. La dona va requerir la presència dels agents que van procedir a la seva detenció.
PUBLICITAT
PUBLICITAT