Vegueria del Penedès

PREMIS

L’empresa penedesenca Polièdric, finalista dels premis internacionals Google Premier Partner Awards 2019


Redacció Vilafranca del Penedès

17-09-2019 Última revisió: 18-09-2019 11:45

Els prestigiosos Premier Partner Awards de Google reconeixen cada any les agències Premier Partners que destaquen per la seva excel.lència en les categories Cerca, Shopping, Vídeo, Display i Apps

L’empresa penedesenca Polièdric, finalista dels premis internacionals Google Premier Partner Awards 2019. Polièdric

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Polièdric ha estat seleccionada per quart any consecutiu com a finalista pels premis europeus Premier Partner Awards de Google. Els prestigiosos Premier Partner Awards de Google reconeixen cada any les agències Premier Partners que destaquen per la seva excel.lència en les categories Cerca, Shopping, Vídeo, Display i Apps, així com un premi per a l’agència amb major creixement. Més de 2000 agències europees es presenten als premis d’on finalment se seleccionen 150, després de l’avaluació d’un jurat on també participa la consultora Deloitte, a més de Google. En l’elecció dels finalistes s’estudien les competències i requisits tècnics de cada agència, així com l’excel·lència en el rendiment de les campanyes demostrat amb un cas d’un client.

Per la seva candidatura pels premis 2019, Polièdric va presentar un cas d’un client del sector de la ecommerce de decoració i productes de la llar, i gràcies a la innovació i resultats obtinguts, s’ha aconseguit ser un dels 25 finalistes per la categoria Excel.lència en Shopping.

“I ja van quatre ocasions consecutives en les que hem estat finalistes entre les millors agències d’Europa. Això prova la qualitat i eficàcia de la nostra metodologia de gestió de campanyes i demostra el nostre domini de les eines publicitàries de Google al seu màxim potencial. Tot això sense mouren’s de la nostra visió pel que fa a fer un màrqueting que pensa primer en els usuaris, que entenem que és la única manera de que les campanyes puguin donar resultats en l’exigent entorn actual” afirma Magali Benítez, sòcia directora de Polièdric.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.