11-03-2004 20:16
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Respecte a ledifici dels nous jutjats, el conseller es va comprometre a accelerar tot el procés i convocarà una nova licitació. Aquesta inclourà una petita reforma: la creació d'un espai comú pels diferents nivells administratius. Pel que fa al deute, que és d1.800.000 euros del dipòsit de presos, Josep Maria Vallès va manifestar que sintentaria incloure en els pressupostos de la Generalitat, per tal de saldar aquest deute. Finalment, sobre la tercera qüestió, des de la conselleria shan compromès a estudiar-ho.
Aquesta no és, però, la única entrevista que mantindrà l'equip de govern de la ciutat amb el govern català. L'alcalde de VNG té previst trobar-se dimarts vinent amb la consellera de Sanitat, Marina Geli, amb qui mantindrà una reunió de treball i visitaran entre d'altres el CAP de Sant Joan.
PUBLICITAT
PUBLICITAT