DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SENTÈNCIA 1-O

El CDR de Vilanova talla la rambla Exposició amb unes "Comparses reivindicatives"


Redacció Vilanova i la Geltrú

20-10-2019 12:37

Els Mossos d'Esquadra controlen la protesta, que ha reunit una cinquantena de persones

El CDR de Vilanova talla la rambla Exposició amb unes "Comparses reivindicatives". CDR Vilanova

El CDR de Vilanova i al Geltrú ha organitzat aquest matí un ball de carnaval per protestar contra la sentència del Tribunal Suprem i l'actuació policial de les darreres jornades. Una cinquantena de persones han tallat rambla Exposició amb unes "Comparses reivindicatives". Amb to festiu i satíric, els manifestants ballen difressats davant la presència dels Mossos d'Esquadra, que controlen la protesta, a escassos metres de la caserna de la Guàrdia Civil.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.